دسته‌بندی نشده, کف پاش

کف پاش کارواش

جارو برقی استیل آب و خاک | جارو صنعتی کارواشپمپ پیستونی کارواش اینترپمپ 200 بار مدل WS 201 ساخت ایتالیا
کف پاش صنعتی کارواش | دستگاه کف ساز 150 و 200 لیتری
کف پاش صنعتی

بهترین کیفیت | مناسب ترین قیمت | گارانتی اصالت کالا

لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.
09111163184توضیحات
مشخصات
نظرات: (0)
قیمت کف پاش صنعتی کارواش | دستگاه کف ساز 150 و 200 لیتری
دستگاه کف پاش صنعتی کارواش یا همان کف ساز در دو مدل با مخزن 200 و 150 لیتر در ایران تهیه و تولید میشود. این دستگاه بظاهر ساده دوستان خیلی خوبی برای کاربران کارواش صنعتی است، زیرا کارواش های صنعتی برخلاف کارواش های خانگی که مجهز به مخزن ماده شوینده و صابون هستند، این مخزن را نداشته و بسبب قویتر بودن پمپ کارواش صنعتی و حجم بالای کار وجود یک دستگاه دیگر جهت تولید و پخش کف بسیار کاربردی و مفید می‌آید.

از مزایای دستگاه کف پاش صنعتی میتوان به جنس بدنه مقاوم (ورق 3 میلیمتری)، اتصالات مقاوم، رنگ بدنه کوره ای یا پودری، مجهز شدنش به دو چرخ جهت حمل آسان، نشانگر میزان اب موجود در مخزن و میزان فشار باد اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده، حجم خوب مخزن، به کاربر این امکان را میدهد تا در ابعاد صنعتی و تجاری براحتی بدون نیاز به پر کردن مجدد دستگاه کف ساز کار را بخوبی به اتمام برساند.

توجه داشته باشید که فشار مورد نیاز برای این دستگاه ها 5 تا 6 بار میباشد و بهتر است برای آن از کمپرسورهای باد 200 الی 500 لیتری استفاده کنید. همچنین نسبت ماده شوینده به آب باید 1لیتر در 100 لیتر باشد و یک مخزن پر از مخلوط آب و محلول شوینده برای تمیز کردن حدودا 20 ماشین سواری کافی است.
بدلیل نوسانات شدید و عدم ثبات بازار فعلی لطفا پیشاپیش عذرخواهی ما را برای عدم نمایش قیمت روز بپذیرید؛ و خواهشمندیم برای استعلام قیمت باشرکت تماس بگیرید.
توجه داشته باشید که در آرمان صنعت به شما اطمینان میدهیم که تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت با حداقل سود ممکن و بهترین قیمت در بازار فعلی بوده و این تنها یک شعار نیست!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *